Kleklanje

torek, 28. november 2017

Tresočka - obešanka

Za malo Julijo sem naredila tresočko, ki  jo lahko uporabi kot obešanko.
Štampiljke Lawn Fawn, Fairy Friends so mi res všeč in končno sem našla priložnost, da sem jih lahko uporabila. Tresočka je obojestranska  in jo lahko lahko obesi tudi na božično smrečico :)
Upam, da so bile te male kresničke - tako jih jaz imenujem :) Juliji všeč.





Pss, naj vam zaupam, da bodo tudi domače naloge prišle kmalu na vrsto, da jih objavim.
😉
Želim vam lep dan ✴✴✴

13 komentarjev:

  1. Nežna,punčkasta in majčkeno rozasta,kot se za dekliško voščilko spodobi :) Meni je zelooo všeč.Si mi pa dala super idejo,kako naj uporabim male kresničke,kot si jih poimenovala.
    Veeeliikkk objemček :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ijoj kako so cartkane te male kresničke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale tresočka je res cart in te kresničke tudi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Res, točno za cart punčke, krasne kresničke in res lepa tresočka.

    OdgovoriIzbriši
  5. O, to pa je darilce za punčko! :-) Krasna obešanka. Ljubka, v lušnih barvah in pravljično okrašena.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita tresočka. Zelo domiselno narejena. Všeč mi je personalicazija z imenom.
    Hvala za vse tvoje obiske in komentarje na mojem blogu v tem letu.
    Lep december
    Tamara

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, kako je čudovita, tako pravljična in romantična. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ker nimam tvoje elektronske pošte, ti kar tule pišem zahvalo za prekrasno voščilnico z belo omelo. Ali mi izdaš na katerem papirju si delala?

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi sama bi se ti rada zahvalila za čudovito voščilnico, ki krasi mojo razstavo le teh. Hvala ti tudi za lepe besede, ki mi jih vedno nameniš v komentarju, sploh so me božale preko izziva. Vse dobro.

    OdgovoriIzbriši

Več objav...