Kleklanje

četrtek, 11. januar 2018

domača naloga

In zadnja voščilnica je naloga pri Tini,  MŠPU - jesensko sadje, barvanje.
Sadje sem barvala po principu, kot  je v svojem videu pokazala Vladka, z Distress inki . 
Ker sem si zamislila , da bo v košarici karo blago in ga seveda nisem imela, sem tudi tega pobarvala z Distress ink fired brick. Košarica je šablona od SIZZIX - a.


Lepim jo v januarsko galerijo.


Tako, to bo za danes vse, želim vam mirne in lepe sanje 💖

5 komentarjev:

  1. Oooo, kako čudovita košarica krasno pobarvanega sadja!!! Izjemno mi je všeč...

    OdgovoriIzbriši
  2. Viii zelo mi je všeč in sadje je top pobarvano.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna košarica, polna vitaminov. Lepo si barvala.

    OdgovoriIzbriši
  4. O, koliko vitaminov! :-) Krasno si pobarvala sadje. Všeč mi je karirast prtiček. Si se pa namatrala z njegovo izdelavo. Pridna. <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Sami vitaminčki - tako lepo si pobarvla sadje, da bi čovek mislil da je pravo :)

    OdgovoriIzbriši

Več objav...