Kleklanje

petek, 17. februar 2017

Valentinovo

na temo "PAVS papir", za izziv ko me inspirira #55, sem naredila morsko valentinovo voščilnico.
Te hobotnice so mi tako simpatične, da sem jih morala nekako uporabiti. V kuvertici, ki je seveda iz pavs papirja, se skriva  polno zaljubljenih ♥.



Naredila sem še valentinovo dekoracijo, ki bo verjetno prišla prav še za veliko noč...vsaj en del :)
Na pavs papir sem toplotno embosirala Tinine marjetice in srčke, nalepila sem jih na kroge, ki so izrezani iz kartona.
Za 3D učinek sem uporabila penasto gumo.
Oba izdelka prijavljam na, Ko me inspirira #55 in v galerijo Najlepšega para. in CRAFT-alnico.


Želim vam lep in prijeten vikend.

10 komentarjev:

  1. ii, kako lušne so te zaljubljene hobotnice in prav tako dekoracija. Sem vesela, da si se pridružila najinemu izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Spet si ustavrila nekaj lepega.Oba izdelka sta mi zelo všeč.Voščilka je prav simpatično razigrana.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zaljubljeni hobotnici! Dobra ideja... zelo luštna voščilnica. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo luštna! Hobotnici sta res simpatični!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito valentinovo voščilnico si naredila :-)) Super si jo sestavila.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna, posebna in zanimiva je tvoja valentinčica, prav tako dekoracija, hvala, ker deliš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Lušni zaljubljeni hobotnici. Všeč mi je dekoracija, ki si jo naredila za veliko noč. Pravzaprav je čisto spomladanska.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidim, da si bila zelo pridna in si uspela narediti še dekoracijo. Super! Tudi valentinova voščilnica je zelo simpatična z mini kuvertico.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici. Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Oho pri vas ste bili pa močno Valentinovo razpoloženi. Luškana voščilnica, malo nenavadna zaradi hobotnic, sam so res cartkane. Dekoracija je pa tudi top, najbrž ostane do Velike Noči??
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako lepo Danica - šele danes sem našla tole objavo in sem res vesela, da sem :-)
    Pomladni pozdravček od mene do tebe, Majda

    OdgovoriIzbriši

Več objav...