Kleklanje

petek, 3. februar 2017

ROJSTNI DNEVI

Pozdravljene drage moje blog prijateljice. Kot ste že opazile, mi blog še vedno nagaja ☹. Ustvarila sem novega, in posledično ostala brez mnogih podatkov. Med drugim je izginil seznam spremljevalk in to me res žalosti.
 V januarju sem ustvarjala z levo roko :). Desno sem namreč dala malo na remont 😄. Kljub temu je nastalo kar nekaj lepega...


Prvo voščilnico sem naredila za Tino iz "Trenutki kreativnosti". Še dobro, da imam vsaj izreke narejene na zalogo, ki so mi tokrat prišli še kako prav.
 
🐤🐤🐤

 
Ptički so narejeni s šablonami "heartfelt".
V sredino pa sem odtisnila štampiljko "Najlepšega para"



Ta voščilnica je šla k Jerneji iz "Od MeNe Za TeBe"
Idejo za voščilnico sem našla na Pinterestu.
Štampiljke z napisom so od Tine "Ob rojstnem dnevu"
 

🌷🌷🌷
To darilo je dobila gospa, ki je praznovala svoj visoki jubilej.
 Klekljala je moja dobra prijateljica, jaz pa sem se lotila voščilnice in aranžiranja darila.
 
 
Tulipani v kanglici so od "Cottage Cutt"
Okvir sem naredila s Tininimi šablonami "Romantični okvir"
 
 
Takole pa sta sliki zgledali v paru.
S prijateljico sva bili na končni izdelek zelo ponosni.
 
 
Vzorec klekljanih  tulipanov je od Tine Koder. 
 
Vse tri lepim v februarsko galerijo Najlepšega para.
 
Bodite lepo tudi v teh deževnih dneh.
 
 

7 komentarjev:

  1. Prave mojstrovine! Sploh ne vem, katera mi je lepša. Prav na vsaki me nekaj pritegne.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so vse! Jaz pa se z veseljem ponovno pofočkam kot tvoja spremljevalka in to z levo roko za podporo ;-)))
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasen šopek lepega...upam, da se vsi škratje kmalu poslovijo...

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa sem te našla! :-) Čudoviti izdelki, kot vedno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Držim pesti,da bo tvoj blogec deloval kot mora.Res si se potrudila in naredila prekrasne voščilke.Še toliko bolj te moram pohvaliti,ker si delala samo z eno roko.
    Veeelik poljubček :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Šmenta, sedaj gledam da sem tole objavo že komentirala pa ni mojega komentarja... :( V glavnem, hvala za tako lepo vorščilnico - si me orngi presenetila s to lepotičko :). Z veseljem se zopet pofočkam kot tvoja spremlejvalka, da bom še naprej lahko pasla učk ein cedila sline poleg tovjih objav. Vsekakor pa upam, da bo tale bog sedaj štimal, ker je res škoda da zgubiš podatke

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P.S.: Tulipani so svetvoni. Sem poguglala povezavo do avtorice muštra - bo potrebno iti na kakšen tečaj risanja ;)

      Izbriši

Več objav...