Kleklanje

četrtek, 9. februar 2017

Disstres ink

včeraj je bil slovenski kulturni praznik in dan, ko je praznovala tudi naša HALI :)
V ta namen sem ji naredila to voščilnico...


Delala sem z distress ink blazinicami in Perfect Pearels. 
Štampiljka je od Artemio flovers, ena prvih, ki sem si jih kupila.
Zelo rada jo uporabljam 💜
Idejo za motiv okoli cveta, sem dobila pri Lili of the Valley
Te trio štampiljkice so mi zelo zelo všeč.

Seveda tudi notranji del voščilnice ni ostal neobdelan :)


Napis Najlepšega para "Vse najboljše", sem odtisnila na paus papir in 
ga premazala s Perfec Pearls, kar se žal na sliki ne vidi.

Voščilnico lepim v;

Pošiljam vam en velik topel pozdrav 🌻



10 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica. Všeč mi je, kako se intenzivnost barve na črtah stopnjuje.

    OdgovoriIzbriši
  2. o vau, tole si pa razturala, kako super barvaste črte!
    oprosti, ker se nisem prej javila, pestro dogajanje doma, hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  3. Za našo Hali samo najlepše! :-))) Čudovita voščilnica v prekrasnih barvah. Všeč mi je, da si samo malo okrasila krasno ozadje. Tvoja dodelava notranjosti pa me vedno znova očara. Popolno! :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepe barve si pričarala in izdelala. Hvala, da si se pridružila izzivu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Popolna je znotraj in zunaj! Navdušeno te pozdravljam, Majda

    OdgovoriIzbriši
  6. Obvladaš - nore barve in tale rožica da res piko na i celoti :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna kombinacija barv in motiv rože je zelo lušten.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, kako prekrasna je...ozadje je naravnost čarobno...

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo je lepa in všeč mi je izbor barv :-))
    Hvala, ker je tudi v moj domek prišla ena oranžna lepotička ... Tildo si čudovito pobarvala. In hvala za lepe želje!

    OdgovoriIzbriši

Več objav...