Kleklanje

nedelja, 13. julij 2014

DVA V ENEM

Takole mi je rekla " rabim eno voščilnico, za par, ki praznuje skupaj vsak svoj rojstni dan. Vendar želim, da dobi vsak svoje voščilo".  Prav dosti časa za premišljevanje mi ni pustila, saj je voščilnico rabila čez tri dni.
 Jez pa sem  bila med tem dva cela dneva v službi. Fino ane :)
Na koncu sem se odločila da bom stvar rešila s tagi.

 Za njo sončnice, zanj pa grozje. Želela sem si, da bi bila oblika voščilnice tudi sicer uporabna. Zato sem se odločila, da jo naredim kot stojalo za lističe.







 Tage sem senčila z distres blazinicami. Končno sem uporabila tudi masko Tima Holtza, ki jo imam že zelooo dolgo         ( malo pozabljena ) :)



 In na koncu še embalaža v katero sem dala voščilnico.



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Več objav...